5 skutecznych sposobów na zatrzymanie klienta
Z punktu widzenia przedsiębiorstwa i jego dochodów powracający klient jest cenniejszy niż nowy odbiorca. Liczba klientów, którzy powracają do Twojego sklepu, powinna być zatem wyższa niż wskaźnik nowych nabywców. Im więcej zadowolonych konsumentów, tym większe...
“Cena to nie wszystko!” Wywiad z Pawłem Krzyworączką, autorem bestsellera o obsłudze Klienta.
Dzień dobry! Dobry wieczór! Dobre rano! 🙂 Nieważne, o jakiej porze doby Cię zastałam, mam dziś dobre wieści: prezentuję Ci niedługi, acz treściwy wywiad z Pawłem Krzyworączką, przedsiębiorcą, szkoleniowcem i wieloletnim praktykiem e-biznesu, autorem książki -...
Izabella Frączyk – “Jak zostać pisarką?” Część 3
Witam Cię na trzeciej i ostatniej części nagrania ze...
Izabella Frączyk – “Jak zostać pisarką?” Część 2
Izabella Frączyk. Pisarka z ogromnym poczuciem humoru. Kiedy...
Izabella Frączyk – “Jak zostać pisarką?” Część 1
Historia Izabelli...
“Dwa filary sukcesu każdej firmy”. Iza Krejca-Pawski.
Dzień dobry! Bardzo mi miło móc w końcu zaprezentować Wam pełny zapis prelekcji, którą Iza Krejca Pawski - trener sprzedaży i obsługi klienta - przeprowadziła podczas konferencji biznesowej Rybniczanki w Biznesie 30 września 2016 roku. Iza jest m.in. autorką...
Jaki wpływ na twoją firmę ma komunikacja w biznesie?
Komunikacja w biznesie ma ogromne znaczenie. Wpływa nie tyko na sukces każdej firmy, ale również na trwałość relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Pomaga zdobywać nowych klientów, a także przekłada się na osiąganie naszych celów biznesowych zarówno tych...
Iza Krejca-Pawski: “Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki.”
Wywiad #2 z serii W ZGODZIE Z SOBĄ Izabela Krejca-Pawski Iza Krejca - Pawski. Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta, praktyk biznesu posiadająca 14 letnie doświadczenie. Autorka książki "Sprzedaż. Tyko sprawdzone techniki" oraz artykułów dla magazynów Szef...
Najnowsze komentarze