BLOG

porady – nagrania – szkolenia

5 skutecznych sposobów na zatrzymanie klienta

5 skutecznych sposobów na zatrzymanie klienta

Z punktu widzenia przedsiębiorstwa i jego dochodów powracający klient jest cenniejszy niż nowy odbiorca. Liczba klientów, którzy powracają do Twojego sklepu, powinna być zatem wyższa niż wskaźnik nowych nabywców. Im więcej zadowolonych konsumentów, tym większe...

“Dwa filary sukcesu każdej firmy”. Iza Krejca-Pawski.

“Dwa filary sukcesu każdej firmy”. Iza Krejca-Pawski.

Dzień dobry! Bardzo mi miło móc w końcu zaprezentować Wam pełny zapis prelekcji, którą Iza Krejca Pawski - trener sprzedaży i obsługi klienta - przeprowadziła podczas konferencji biznesowej Rybniczanki w Biznesie 30 września 2016 roku. Iza jest m.in. autorką...

Jaki wpływ na twoją firmę ma komunikacja w biznesie?

Jaki wpływ na twoją firmę ma komunikacja w biznesie?

Komunikacja w biznesie ma ogromne znaczenie. Wpływa nie tyko na sukces każdej firmy, ale również na trwałość relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Pomaga zdobywać nowych klientów, a także przekłada się na osiąganie naszych celów biznesowych zarówno tych...

Iza Krejca-Pawski: “Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki.”

Iza Krejca-Pawski: “Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki.”

Wywiad #2 z serii W ZGODZIE Z SOBĄ  Izabela Krejca-Pawski Iza Krejca - Pawski. Trener zespołów sprzedaży i obsługi klienta, praktyk biznesu posiadająca 14 letnie doświadczenie.  Autorka książki "Sprzedaż. Tyko sprawdzone techniki"  oraz artykułów dla magazynów Szef...

Dzień dobry!

Nazywam się Sabina Cieślar. Pomagam firmom i osobom indywidualnym rozwijać swój potencjał, umiejętnie zarządzać i zarabiać więcej pieniędzy.
Rybniczanki w Biznesie Sabina Cieślar
DARMOWY KURS
JAK ROZMAWIAĆ Z SZEFEM?

TO NIE JEST TRUDNE.
Zamów darmowy kurs:
Twoje dane są BEZPIECZNE!